به گزارش مشرق، علیرضا تقوی‌نیا، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: شیخه لطیفه دختر میانی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی است که حواشی زیادی داشته و دردسرهای فراوانی را برای پدرش ایجاد کرده است.

وی در سال ۲۰۱۸ با کمک یک افسر اطلاعاتی سابق فرانسه که تبعه آمریکا بود، از طریق کشتی به خارج گریخت؛ لکن با کمک اطلاعاتی اسرائیل (نرم افزار پگاسوس)  پس از  شناسایی مکان وی در اطراف آبهای هند، توسط کماندوهای ویژه دستگیر و به دبی بازگردانیده شد.

پس از آن وی به ریاست اداره فرهنگ و هنر دبی رسید اما در اوایل سال جاری در ویدئوهایی خبر از وضعیت بد و حبس خود توسط پدرش داد و از جامعه جهانی برای نجات خود درخواست کمک کرد .

حال در نمایشگاه جهانی اقتصاد خلاقانه در دبی، به نظر میرسد شیخه لطیفه را اتوکشیده به روی صحنه آورده اند تا اخبار ناگوار پیرامون او تکذیب شود.

 ناگفته نماند که اذیت و آزار زنان توسط حاکمان امارات مسبوق به سابقه است و ۲ سال پیش نیز هیاء بنت الحسین همسر جوان حاکم دبی و خواهر ملک عبدالله پادشاه اردن نیز به لندن گریخت و علاوه بر درخواست طلاق ، حفاظت از خود و فرزندانش در برابر عوامل شیخ محمد را خواستار شد.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 10
    مردم بومی امارات که جمعیتشان حدود دو میلیون نفر است یکی از بالاترین سطح درآمد سرانه در جهان را دارند
    • علی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      6 0
      غیب گفتی برادر دوبرابر ایران نفت میفروشه تقسیم بر دو ملیون ببین چی میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس